Skater skirt




Sååå vad hade Lovisa för sig förra veckan?
Ja, jag jobbade både onsdag och torsdag kväll och var ledig fredag kväll för första gången på länge vilket var riktigt skönt! Det blev tacos och film med Manfred, Manfreds brorsa (Martin), Martins tjej (Josefina) och deras söta lilla dotter Agnes! 

På lördagen så spenderade jag förmiddagen och även en del av eftermiddagen hemma hos Manfred och gjorde... Ingenting. Senare så åkte vi till XXL och Gränby. Jag fick med mig den fina kjolen på bilden för endast 150kr! 

Söndag förmiddag=chill och sen åkte Manfred och jag hem till mig och åt 3 rätters med mina föräldrar.

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Vivian

<3

Svar: <3
lolloboberg.blogg.se

2014-01-28 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0