Bags bags bags!


Malene by Malene Birger 


Whyred


Marc by Marc Jacobs


Åhhh vad jag älskar väskor! Väskor och skor har jag en liten passion för! Träffade på dessa godbitar när jag tog en tur inne på Rådhuset. Malene by Malene Birger väskan påminner ganska mycket om Louis Vuittons neverfull väska, älskar mönstret på den här! 

MBMJ väskan är ju bara to die for! På bilden ser den brun ut men den är egentligen svart. Älskar ormskinns mönstret, formen på väskan och ja den är bara underbar!

Whyred väskan är simpel men cool. Päls liknande detaljer har ju varit väldigt populärt på både skor och väskor på sista tiden och personligen så älskar jag de! Är super sugen på att köpa "pälsiga" skor!

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0