Miss this








Saknar sommarlovet och speciellt USA och Kalifornien. Den underbaraste platsen jag nånsin varit på och det finns så många minnen där! Det är så skönt att bara resa iväg sådär några veckor på sommaren ensam till en ny plats med nya människor, ingen känner dig och du kan vara den du vill va. Att komma tillbaka till verkligheten kändes iallafall förra året som det värsta någonsin. Allt jag ville var att åka tillbaka dit med alla underbara människor jag träffat. Jag hade nog en form av depression förra hösten men i år kändes det inte alls så. Jag hade ju Manfred här hemma så att få träffa honom efter fyra veckor var riktig lycka. 

Iallafall så saknar jag de så in i helvete och vill bara tillbaka NU!

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0