Mar. 07, 2013

Har varit hemma idag för jag mådde inte direkt på topp när jag vaknade imorse. Sov vidare till 10 ungefär när jag tillslut bestämde mig för att gå upp och få i mig lite frukost. Har tagit det lugnt idag, va ute på en kort promenad för att få lite frisk luft, har försökt pluggat lite fysik och kämpar nu på med biologi.
Jävligt less blev jag när mamma och pappa kom hem och insåg att vi i stort sätt inte hade någon mat hemma.. Jävligt hungrig flicka med massa plugg och som inte hade ätit lunch hade verkligen behövt lite riktig mat. Fick skrapa ihop lite grejer från frysen men blev inte mätt så fick bli en smoothie också.


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Elllinor

Är du singel? :)

Svar: Ja de e jag :)
lolloboberg.blogg.se

2013-03-08 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0