Mar. 03, 2013

Hejsaan! Snart är även den här helgen över, 4 veckor till påsklov, de här klarar jag!!
Just nu sitter jag iaf och kollar på Kim och Kourtney i New York och tar en paus från plugget.
I fredags så sov Siri över hos mig för hon hade tappat bort sina nycklar så eftersom att hon var hemlös för en natt så fick hon sova hos mig. Vi försökte plugga lite igår men de misslyckades tyvärr. Sen åkte vi till Gränby och jag hittade en skjort/blus på H&M och sen gick vi till Siris lägenhet för att få en extranyckel. Chillade där ett tag, fick snyggaste solbrillorna av Siri för dom va för små för henne och så tog jag en buss in till stan igen vid 10, mötte upp Manfred och Edward och fick skjuts hem. Fick t.o.m. köra sista biten hem till mig, jag typ satt o halv skrek o hade panik o körde i typ 1km/h medans Manfred satt o skratta åt mig hahah men vi överlevde.


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Maja S

Coola solglasögon! tagga sommar <3

Svar: viiesst! :D tagga sommar som fan!! <3
lolloboberg.blogg.se

2013-03-04 @ 17:10:12
URL: http://nothinglefttohide.blogg.se/
Postat av: Josanna

Fasen vilken snygging :)

Svar: Hahah tack tack :)
lolloboberg.blogg.se

2013-03-05 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0