Jul. 29, 2013

Förlåååt för dålig uppdatering men har inte riktigt hunnit eller haft möjlighet att blogga plus att båda mina datorer är trasiga.

Kom hem från USA i onsdags morse iallafall efter en lång resa. På onsdagen så åkte jag, mamma, pappa och Manfred till IKEA för att inhandla saker till min nya säng och sen blev de storstädning i rummet.

I torsdags så åkte jag och Manfred till Körbo där alla hans syskon befann sig redo för VM i fotbollsgolf. Hela helgen har i stort sett bestått av att heja på syskonen när dom spela och leka me Theodor och Eddie. Jättemysigt verkligen!!

Manfred och jag åkte tillbaka hem till Uppsala igår och på kvällen så träffade vi Lasse, Theres och Niklas för en båttur och sen grillning och bad.

Vissa bilder från http://theresb.blogg.se/


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0