Oh my god..

Känner att jag blir argare och argare för varje morgon som väckarklockan ringer.. skola är ju fan de drygaste jag vet men dit ska man ändå.. Slutade 4 idag, gick och bokade syn undersökning hos optikern för körkort (ska ju börja övningsköra) och sen åkte jag hem. Det enda jag har gjort har varit att slita som ett djur och försökt få poäng så att jag förhoppningsvis kan åka gratis på en språkresa nästa sommar. Har mejlat folk och bett folk om att beställa en EF katalog av mig så att jag ska få poäng (om ni vill ha en lika grym sommar som jag har haft så beställ en här det är bara att fylla i  fältet till höger och katalogen är gratis! Hör gärna av er till mig om ni vill boka också för jag får poäng av att ha "raggat upp" någon åt EF!) men ger upp för idag och ska lägga mig i sängen och läsa lite
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0