Älskade Algot!

Ja vaknade och gick upp vid 9 imorse, duschade och fixade lite och sen nutella och typ baguette frukost med Linn lite tyst, hälften av tjejerna sov fortfarande. Vi städa ur lägenheten när all vaknat och efter 11 någon gång så tog vi alla tunnelbanan till centralen, jag och Angelina sa hejdå till alla och hoppade på tåget tillbaka till Uppsala. Mådde inte alls bra idag på flera sätt så åkte hem istället för att dansa för jag kände mig helt död men lite senare på eftermiddagen så fick jag ändå följa med och hälsa på mitt nya kusinbarn Algot! Supersöt var han såklart! Har gjort lite läxor sen jag kom hem och har fått sista styleby tidningen i prenumerationen eller vad de heter så har läst igenom den lite snabbt men ska lägga mig tidigt. :)
 
far och son

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0