Heeeelg!

Tidig helg denna vecka. Eller jag har operation dagsverke imorgon men de får räknas som helg.
Hade nationella i tyska uppsats delen imorse. Asså den som får MVG, grattis säger jag bara! asså en uppsats på tyska e ju omöjligt om man inte e tysk, ordförrådet e ju inte de bästa, fuck grammatiken och asså aa.. Jaja, nu e de gjort iaf.
Efter skolan blev de kraftkällan me Jennifer, vi va inte så taggade idag men jag tyckte att vi va riktigt duktiga! Känns alltid bra o träna.


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

Vi gjorde det för tacokillens skull.. HAHA. Du, Miccis och jag borde dra och TRÄCHNA tillsammans någon gång :) <3 Puss, c ya tomorrow!

2012-05-10 @ 22:27:51
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0