Men sorry

Förlåt för dålig uppdatering men i tisdags orkade jag bara inte och sen så gick vår långa internet sladd sönder (och ja jag går runt med en 20m lång sladd i hela huset) så då orkade jag verkligen inte!
I tisdags så åkte jag iallafall till trafikverket efter skolan för att skriva körkortsprov för AM körkort. Man behövde 52 rätt för godkänt och jag fick 50 så fml.
Igår så åkte jag till Katedral direkt på morgonen för att först bli intervjuad av rektorn för IB och en lärare, på engelska då såklart eftersom att det är en engelsk utbildning. Sen gick jag och åt lunch med mamma och sen tillbaka till Katte för att skriva ett matte prov och ett engelska prov. Kändes sådär, de va så svårt tyckte jag men aa de e bara vänta och se. Jag blev klar halv fyra så då gick jag och Miccis till Cupido så hon kunde käka och sen åkte vi till John Bauer för att vara med i någon undersöknings grej. Fick 400kr i riks presentkort så de va de värt. ;-)

Bilder från igår.


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0