Sportloooov!!!!

Fy fasiken så skönt med sportlov nudå!! Blir bara hemma hela lovet förutom en sväng till Stockholm och fotografiska museet. Ska bli kul!

Jag har lite problem med min dator så precis när jag hade skrivit klart inlägget igår så bestämde den sig för att stänga ner sig för dagen. Därför hade jag tänkte att göra en update idag om igår i form av bilder men min dator vill fortfarande inte riktigt fungera så jag kommer inte åt mina bilder.. :-(
Jag måste fan fixa detta problem på något vis. Men idag får ni nöja er med denna tråkiga update utan bilder tyvärr.

Dagen har bestått av skola som vanligt, fortsatt på nationella prov i svenska muntligt, gick hyfsat och nu sitter jag hemma och ska slänga in en pizza i ugnen. Kvällen består av att äta upp pizzan typ.

Ha en bra fredag kväll!!


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0