We are back bitches!!

Hej igen då!
Igår tidig kväll så drog jag ner på stan hem till Martin och träffade lite goa vänner! Närmare bestämt Miccis, Jennifer, Erik, Micke Martin och sen så kom även Joel och tittade förbi. Vi hade de trevligt som vanligt. Efter typ tolv någon gång tror vi så bestämde sig killarna för att dra vidare ner till Lyssnarängen men vi tjejer orkade inte riktigt de så vi åkte hem till Jennifer istället. Låg och halvt kollade på film, lyssnade på musik, snackade, sms.a och i mitt fall halvt sov i typ 2 timmar men sen när klockan nådde 6.30 på morgonen så kände vi väl att de va dags att sova.
 
Har sovit typ hela dagen eftersom att jag fortfarande har  jetlag (de blir man inte av med när man umgås me Miccis och Jennifer inte!) plus att jag inte sov överdrivet mycket inatt och sen blev det kräftskiva med familjen
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

meeheheh ska förstöra dina sovvanor för alltid! :D

2012-08-12 @ 21:24:26
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se
Postat av: Jenn

HUHUHUHUHHU <3<33<3<33<33<3<3333 OCH SKRIKA LITE PÅ ELAKA POJKAR

2012-08-12 @ 23:23:52
URL: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0