Alone at last

Har haft en grym helg hittills!! Är jävligt trött så känns bra att ha en söndag att dö på!
I fredags så var det mjukisbyxfredag vilket betyder att Miccis och jag hade mjukisbyxor på oss hela dagen och trots att man kände sig så jävla luffig så kändes de bara såå bra! Efter skolan så åkte jag, Jennifer och Miccis hem till mig och senare kom Emma också. Vi käkade korv och bäddade iordning och fixade i lillstugan. Kvällen började tidigt och vi va som värst typ vid 9. Hahah vi e så jäävla bonniga!!
Vaknade och gick upp typ kvart över 7 imorse, kanelbullar till frukost och sen har jag, Miccis och Maja spenderat eftermiddagen med att göra vårat bild projekt, nämligen en film. :-)


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

FUUUUUUUUUUUUUCK YEAAAAAH! <3

2012-04-21 @ 21:44:23
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0