Moves Like Jagger

tjenixen ;)
i fredags så kom lasse hem till mig så vi kolla lite på film o gjorde typ inget. sen sov han över så hade vi en super slö dag i lördags. men de va mys. :) 
sen på kvällen så åkte jag ner på stan o träffa maja, käka lite kina mat och sen gick vi på bio o kolla på jag saknar dig. så jävla sorglig, visste inte att den va baserad på en värklig händelse så jag fick kämpa me o hålla tårarna inne. men den var riktigt bra så jag rekomenderar den absolut!

idag har jag målat naglarna o klippt gräset. köpte 2 nya lack i fredags, ett ljus grått och ett ljus brunt så de gråa blev de idag.

ingen mobbar att bilderna e olika stora.. :p

         Nr.250               Nr.257

ha de gött<3

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

DU SVARADE ALDRIG PÅ MITT SMS SÅ TRODDE NÄSTAN DU VA DÖD :O

2011-09-18 @ 21:20:41
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0