Baby I´m on my knees!

idag så gick jag till körskolan efter skolan eftersom att jag fortfarande inte har tagit moppekortet  (oopsie!) men nu jävlar ska jag satsa!! gjorde ett godkänt prov idag så förhoppningsvis gör jag dom 2 sista nästa vecka.

kvällen består av plugg, plugg och lite mer plugg. har alldeles för mycket läxor!! tyska och engelska till imorrn, italienska till torsdag och so prov på fredag. USCH! hinner inte plugga imorgon och kanske inte på torsdag heller för imorgon är det ku och torsdag möjligen ungdomskafe. men det är ju bara denna och nästa vecka kvar sen så är det lov i en vecka och bl.a. RIHANNA KONSERT!!<33


kände för lite fjåårtiz fasoner idag :*

XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0