Say those words, say those words like there´s nothing else

Hej!
idag hade vi idrottsdag så på förmiddagen gick jag en promenad och efter att vi hade käkatlunch på max så hade vi hjärt lung räddning :)
när jag kom hem så gav jag mig ut i kylan för o fota och snart ska jag dra iväg ner på stan för o träffa maja för vi ska på bio o kolla in breaking dawn!




XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Wilma

Tjena Lollo!



Grym blogg :) Jag undrar bara hur lång du är och om du brukar ha klack på dina skor, isåfall hur hög klack?



Puss o kram!

2011-11-17 @ 20:42:24
Postat av: Lovisa

Hej!



tack så mycket, kul att du gillar den! :)

jag e bara 166cm lång och klackskor använder jag gärna men har tyvärr inte så många men dom jag använder mest är väl ungefär 11cm.



Puss o kram!

2011-11-18 @ 06:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0