N to the EW

hej!
idag så hade vi sovmorgon till halv 10 för att man skulle hinna med att äta en ordentlig frukost eftersom att det var måltidens dag men eftersom att mina busar inte går så ofta så var jag tvungen att ta den vanliga bussen och befann mig i skolan redan kl. 8. gaaanska bittert. ännu bittrare blev det när det inte kom någon lärare till vår första lektion alltså började vi egentligen inte förns kvart över 10... inga glada elever då inte! men det var pannkakaor till lunch idag så då kändes det genast  lite bättre.

efter skolan så sprang jag på stan en snabbis med miccis för vi va ändå tvugna och vänta på våra bussar så vi tog sikte på weekday och där hittade jag en super fin lång klänning på rean som tidigare kostat 500kr men nu kostade den bara 125kr, vilket fynd!! lycklig lovisa (a)

jag har också varit duktig och hjälpt till o laga potatisplätter, riktigt gött tycker jag men nu ska jag hoppa ini duschen och senare ska jag göra lite läxor. :)





XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Anna

Sjukt snygg klänning !!!

2011-11-18 @ 12:19:08
URL: http://beforeitbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0