sommar!

jaha, idag va de en super varm och skön dag, sol heeela dagen så de va ett plus. har inte så mycket och säga egentligen men tänkte väl försöka bli lite duktigare me blogg uppdateringarna, vi får väl se hur de går me de. ;)

iallafall, när jag kom hem från skolan så var jag duktig och pluggade tyska, fett stolt eller nått. sen efter middagen så tog jag en tur runt området på min longboard vilket var skoj för et var ett tag sen sist. imorgon har min skola operation dagsverke så skönt me sovmorgon men sen ska jag kratta båda gräsmattorna och dammsuga lister... e de värt de?

tyckte de verka kul me en hiss och diss, har inte gjort de förr så jag testar.
idag hissar jag alla glass kioskar som har öppnat för de finns nog inget jag älskar mer än kul glass men jag måste nog erkänna att jag inte har köpt någon än men vänta bara ;)
jag dissar alla äckliga chokladsmaker som marabow (stavning) och kexchoklad kommer på, lugna ner er lite me fantasin lixom :p

aja, kände att de va riktigt tråkiga hiss och diss men de e alltid en början :D


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0