nattvandring och träningsvärk

halloj, igår va det fredag så först va jag hos min hjärtdoktor för ultraljud på hjärtat eftersom att jag har ett hål mellan kammrarna så jag  fick sovmorgon och de gick super bra så jag behäver inte gå på fler såna besök nånsin. :D
sen gick jag till skolan och de va bara en vanlig skoldag.

på kvällen så va de nattvandring med konfan men det var en massa andra konfirmander oxå, jag tror dom va från storvreta, norra hagunda och typ bälinge..? :s aja, det var bara drygt, först satt jag i kyrkan i en och en halv timme och väntade på att få gå för jag va i sista gruppen sen gick vi runt ute på landet och i skogen när det var kolsvart och man såg ingenting i typ 3 och en halv timme och sen äntligen kom man fram typ klockan ett på natten för att sitta i kyrkan på en gudstjänst i en timme och alla va jätte trötta då så typ hälften sov. :p

idag kommer min kompis maja och hon ska sova över så vi har läsk, chips, godis, kommisarie späck och scott pilgrim vs. the world :)



KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0