friluftsdag

idag så var det friluftsdag och jag va fett taggad som vanligt bara för att de e så himla kul och skämma ut mig inför alla :p bra att de alltid roar någon när jag ska hålla på me sport. jag upptäckte att jag är urusel på att stöta kula så det är inte mitt kall här i livet men det hjälper lite om man skriker. :D
orienteringen vart lagom misslyckad och spjutkastningen ska vi nog inte ens prata om...
sen var det lunch och typ precis när vi ätit klart så fick jag och miccis följa med hennes lillebroder till akuten för att han skadat knät men det va inte så allvarligt så de va ju bra, synd om pojken dock.

imorgon har jag kemi prov och en svenska redovisning på stolthet och fördom så nu e de plugg plugg PLUGG som gäller. e typ klar me svenska saken men dampar snart sönder på kemin... aja, de e väl bara o kämpa på. :)


pöösss<3

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0