konfirmation!!

idag konfirmerade jag mig! de va super nervöst först inför våran redovisning om frälsarkransen men det gick riktigt bra faktiskt! så det kändes bra :) det var ju en full proppad kyrka och så skulle jag lixom föda barn inför alla så jag satt o as garva men jag överlevde det. sen åkte jga hem till mig me släkten och då va de mat, tårta och presenter :) jag fick ett jätte gulligt kors, 800kr, ett annat coolt halsband där mitt namn och datumet för konfirmationen var ingraverat och en marc jacobs klocka! :D super nöjd!

efter det så åkte jag med mormor och morfar för att kolla på hundvalpar för dom vill ha en ny hund och dom valparna har typ precis öppnat ögonen så dom va jätte små och super söta! :) tror att dom va typ 2 veckor elr nått.


här e en bild på klockan iaf, dom andra bilderna cp.a sig :p

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0