Nya jeans och kortklippta svarta naglar

Hej!
idag har jag sprungit lite p stan för att försöka hitta ett par tighta svarta jeans. men, det fanns inte någonstans!! iallafall inte några som inte kostar närmare tusen lappen och de va inte de jag hade tänkt mig betala. men jag pallrade mig in på JC och fick hjälp av min kusin som jobbar där. hittade till slut ett par underbara mörkgrå jeans som jag t.o.m. fick uppsydda så dom blev en perfekt längd :D  Lovisa=lycklig flicka!!
har klippt av mina naglar, lite sorgligt men dom flikade sig o gick sönder o jag fick nog eftersom att jag redan klippt av 2 naglar så så blev de o så målade jag dom svarta. :)
snart ska jag nog springa ner o hjälpa till me maten :) de blir rödspätta o potatismos, usch säger jag! men chokladtårta till efterrätt eftersom bror min har namnsdag :) så ett stort grattis på namnsdagen alla svenisar där ute!! :D



XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0