fyller år!!

i söndags så kom släkten på besök för att lilla jag fyller 15 år imorgon tisdag!! hade super kul. fick också mammas och pappas present, nämligen en system kamera. SÅ HIMLA GLAD!! tack tack! men de går inte så bra me att dra in bilder från den till datan än så länge så de blir mobil eller webcam bilder ett litet tag till :(
annars fick jag en mugg, choklad, ett armband, en klänning, tröja, te, presentkort och örhängen. toppen presenter!


idag så va de skola igen då eftersom att jag har frisknat till men vi hade håltimme så vi hade typ 2 timmars rast för de va lunch efter så jag och några kompisar gick till fugu och käka kina buffe, muuums.
efter de gick vi ner på stan eftersom at vi ska ha stilbytardag i skolan så ska jag och min kompis klä ut oss till superhjältar och då måste man ju gå fullt ut alltså köpte vi stålmannen kalsonger att ha utanpå byxorna ;) sen köpte jag oxå 2 ringar när vi ändå va på hm.


grrrr<3


49.90kr st på hm


hejdå/lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0