Today is always gone tomorrow

Hej hej! idag var det bara halvdag i skolan, alla elever hade utvecklingssamtal på eftermiddagen och jag är 2.a på klasslistan så jag slutade vid 13.20 ungefär. Pappa och jag passade på att köpa lite fika på vägen hem och när jag kom hem så klädde jag på mig lite varmt och sen gick jag ner till bryggan en liten stund. Tänkte att jag skulle komma ut lite innan jag fortsatte kämpa med min filosofi uppsats plus att det var så fint väder ute. Har även hunnit laga lite amerikanska pannkakor som jag åt till middag men så att jag också kan äta de till frukost. Finns ingen bättre frukost! Just mu kämpar jag vidare med uppsatsen och målar naglarna med mitt älskade chanel lack!
 
 
 
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-01-23 @ 20:44:28
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0