The same old empty feeling in my heart

Då var snart även denna helg slut. Lagade amerikanska pannkakor till frukost imorse också för dom var bara såå goda!! Sen så började jag lite smått med filosofi uppsatsen som är till nästa söndag och sen kom Manfred och hämta mig. Vi käkade kladdkaka me massa glass o grädde o så te och skräckfilm till de. Filmen hette The Descent, sjuukt creepy film så kolla inte på den!!
Igår så fick mina föräldrar ett litet ryck och köpte America's next top model dricka till mig så jag tänkte att jag skulle smaka på den, de ska vara mango och passion frukts smak men den smaka lite skumt så tipsar inte om den! Synd att jag har 3 kvar...


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0