2012-11-24

Oj oj oj vilken dag. Upp tidigt, åka till Stockholm och sen försöka o inte gå vilse på väg till Älvsjö mässan, har stått där i 7 timmar o försökt värva folk. Måste säga att de gick fan bra! Linn o jag träffade även en som va med i Andra Avenyn! Han stod i båset mittemot och vi kände igen honom men kunde inte sätta fingret på vem de va, vi hade andra avenyn i tankarna men kol aldrig på vem i andra avenyn de va! När de va typ en tille kvar på mässan och vi hade stått o småglott på honom hela dagen o han på oss och han hade sagt till oss att vi va duktiga så hade vi fått mod till oss att gå fram o fråga och ja men visst va han me i Andra Avenyn!! Sen så gick han förbi mig igen o log o fråga hur de gick! Vår nya bff eller nått ;)
Nu sitter jag iaf på min buss hem o upp hyfsat tidigt imorgon me för då e de dansshow!!

Bilden på honom e från Andra Avenyn, nu e han mörkhårig och gymnasielärare. :)


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0