Valborg i bilder!

Faaaan vilken grym vallborg!! Känns bra att jag upplevt en riktig valborg som en äkta uppsalabo nu!
Träffade Jennifer, Maja och Miccis på stan. Vi startade i Stadsparken med jordgubbar och red bull och gick sedan vidare till ekonomikum. Erik kom och träffade oss lite snabbt också, var ju trevligt de me!

När vi kom till centralen för att ta bussen hem till Jennifer så såg vi att fontänen var full med skum så vi tänkte leka lite med de, på vägen fram såg jag ett par äldre killar som höll skum bakom ryggarna och kollade på oss så jag vågade inte gå fram hela vägen, tyvärr såg inte Maja dom så hon blev offret. Dom anföll henne med skum, lyfte upp henne och asså de va så jävla random. Hahahaha fan de roligaste på hela dagen, inom kort hade vi alla fyra blivit attackerade. Några sköna tierp killar som vi stanna och snacka me tills vi va tvugna att springa till bussen.

Väl hemma hos Jennifer så grillade vi gött och badade i hennes badtunna i timmar. Mysig frukost på hennes veranda imorse med så sammanfattningen e en riktigt lyckad valborg! Längtar till nästa år redan!



















sista bilden från jennifers blogg.


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

HAHAHA, asså vilket jävla skabb jag är :D MUMS!

2012-05-01 @ 18:28:14
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: miccis

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK!

2012-05-01 @ 20:09:41
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0