Friidrottsdagen

Dagen började me nationella prov i tyska och sen så hade vi idrottsdag resten av dagen. Har ösregnat hela dagen så jag kan inte påstå att jag har deltagit, ville hålla mig så torr och varm som möjligt. Jag gillar att min klass kom sist, haha! (min klass är näst längst ner på bilden)
Gick till JC med Miccis och hämtade lite grejs, kommer upp bilder på de sen och sen så åkte mamma och jag och köpte ett klipport till mig på kraftkällan. Sjuukt taggad på att träna!!

När jag kom hem så färgade jag håret så nu känner jag mig vacker. :-)


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

vilken tur att jag är fräsch :))

2012-05-09 @ 19:12:24
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0