What am I doing here?

Tjolahoppsan!
Mitt hjärta blev krossat idag.. Jag och mina fina vänner Maja och Miccis kom på den grymma iden att åka till Gotland några dagar i sommar bara vi tre. Miccis och jag hade tänkt ta med oss våra mopeder och vi skulle bara leva livet och känna känslan av frihet lite grann, men eftersom att mina föräldrar betalar min efterlängtade resa till USA i sommar så är jag tvungen att betala Gotlandsresan ur egen ficka om jag absolut vill åka dit och så rik är jag inte. Så idag är jag en ledsen flicka. :-(

Iallafall. Det är ju faktiskt Top model Sverige idag vilket gör mig på bättre humör och ett nytt program som heter "den sista dokusåpan" börjar idag och Simon som vann big brother förra året är med där och OJ vad jag älskar honom!!

Har beställt hem ett par solglasögan från H&M idag också.
Har varit sugen på denna modell på solbrillor sen förra sommaren så nu jävlar!


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0