Singstar!

Idag gick jag och Frida och käkade på cupido efter att jag slutat. Sen drog vi runt på stan lite och jag köpte ett matt toplack och en liten ring. Sen bar det av mot Vänge för att gå på ku. Asså fy fan vad roligt vi hade! Singstar för hela slanten! Vackert va de ju inte men så jävla roligt och jag va fan grym!
Jaja, sitter hemma nu iallafall och ska föra engelska läxan.

Igår fick min mamma inbjudan till tjejkväll på NK som vi ska gå på. OM jag är taggad på den! Det kommer att finnas designers där som man får en chans att träffa och t.o.m självaste Lars Wallin kommer att vara där!! Asså jag kan inte sluta le och har inte varit så här lycklig på länge!! Längtar!!!
En bild på mig idag


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0