Torsdag och fredag

Sorry för lite dålig uppdatering men jag har kommit på på kvällarna att jag skulle blogga och då orkar jag inte slå på datorn utan bloggar från telefonen men de har inte funkat så aja men nu så!

I torsdags så småstädade vi i skolan, tämde skåpen och lite så och sen gjorde italienska läraren pizza åt italienska gruppen så de vart gött! När vi ändå var i hemkunskapssalen utan hemkunskaps läraren så passade Miccis och jag på att ta en sked av allt! Vi drack oliv olja ur sugrör, åt en sked kanel var o.s.v.
Miccis följde med mig hem för att sova his mig. Vi bakade chokladbollar inför utflyktsdagen som vi hade igår och  åkte på ungdomscafé mitt ute på landet.

Igår så var vi och paddlade med klassen, den här gången var det faktiskt inte någon som ramlade i så bra jobbat!
Sen på eftermiddagen så åkte jag till Stockholm för att fira en student.






precis ätit en sked kanel


från Miccis blogg




från Miccis blogg













Taaaack för den sista bilden Miccis!!



KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

Vad söt jag är när jag ler....

2012-06-09 @ 23:20:12
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: miccis

jag är en riktig sötnos alltså :')))))

PUSS!

2012-06-10 @ 16:40:03
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0