2012-06-26

Lite halvdålig uppdatering men den här veckan så  har vi dagsläger (halvdagar) med konfirmanderna inför konfirmationen på söndag så det händer inte så mycket i mitt liv för till fället. Men jag kan säga att igår så kom mammas kusin från Australien på besök, alltid lika kul att träffa henne eftersom att det inte blir så ofta! ;)
 
Idag så åkte jag ner på stan efter daglägret och träffade Miccis och Jennifer. Fick med mig 2 klänningar och ett par cykelbyxor hem (bilder kommer) och sen åkte vi hem till Jennifer och då fick jag ett linne och en bh som var för små. Vi var tvugna att säga hejdå till henne för imorgon åker hon till Brighton på språkresa så hoppas att får det riktigt kul!! Jag kommer inte träffa hene på 6 veckor eftersom att jag åker iväg en vecka innan hon kommer hem :(
 
juste! har töjt till 3mm idag (inte den töjningen som är på  bilden)

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

SNYGG CHEY HALLÅ :D KOMMER SAKNA DIG PUSSS <3

2012-06-26 @ 23:34:17
URL: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0