You mean more than I ever did

Hej!
Igår kväll när jag hade tänkt blogga så funkade inte hemsidan för mig så jag tar det nu istället.

Igår så färgade jag som sagt ögonbrynen efter skolan med Michaela. Blev tyvärr inte riktigt nöjd, dom kunde ha varit lite mörkare tycker jag men gjort är gjort. Införskaffade mig även et skal till telefonen som jag pimpade lite med svart strazz. Blev ingen ku, åkte hem istället.

Idag så var det en lång och dryg dag i skolan men efter det så gick jag och klippte mig, toppade bara men det känns jättekort. :( Köpte ett till skal idag, likadant fast rosa. :)



Dagens: Jeans/JC//Tröja/Weekday//Halsband/Cubus

mina nya skal


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0