Hell yeah!

Oj förlåt att man inte bloggat på ett litet tag men har typ inte hunnit men nu så!
 
I fredags kväll så åkte jag hem till Erik och där träffade jag även Maja, Miccis, jnnifer, Michael och Martin! Vi hade jättekul och trevligt som alltid! Efter 12 någon gång så skulle jag, maja, Miccis och jennifer försööka pallra oss hem till Miccis, åkte buss genom hela stan, missade våran hållplats så fick ta en liten extra promenad men Miccis och jag träffade nya vänner så de gjorde inget. Heeeest!
 
Vaknade runt 9 lördag morgon, min och Majas namnsdag, nämligen Lovisa (hon heter de i mellannamn för dom som inte drog den slutsatsen), de blev bullar och glass till frukost och sen runt 12 halv 1 blev jag väl hämtad.
 
På kvällen så kom min kusin, hennes man, deras 2 supersöta barn och min faster på middag så jag fick ställa mig och baka pizza och foccacia!
 
'
lördag
så ja!
 
Nu ska jag iväg och kolla på hus, fråga inte varför!
 
 
 
 
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

hahahahha det ser ut som att jag ska misshandla miccis HAHAHHAHAHHAHA älskar dig <3

2012-08-26 @ 17:45:24
URL: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0