Stop and Staire

idag så hade jag och maja vårat föredrag om Chanel för alla 6.or och 7.or. det gick jätte bra tycker jag så de känns såååå bra att de e över! efter det så fick vi halvspringa till den 2 timmar långa skrivningen om demokratins historia.. men det kändes också som att det gick ganska bra faktiskt så det är också jätte skönt att vi kommit igång och faktiskt nästan är klarar med den första delen.

annars så har jag bara varit och kollat på skor. har hittat ett par helt underbara på scorett för 600kr men tyvärr så tycker jag att klacken är liiite för hög för att jag ska orka springa runt i dom hela tiden. sen har jag målat naglarna med Make up stores lack Lotta. :)


såååååå fiinaa<3

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0