I wont give in.

hej!
idag har det varit en ganska lång dag. först var det en vanlig dag i skolan, sen gick jag till körskolan och är nu klar med alla teori prov på körskolan!! :D wiiiee!  sen gick jag till mammas jobb för att hämta upp henne så vi kunde gå o käka och köpa garn till mig eftersom att jag ska sticka en tröja. hoppas verkligen att den blir bra!! men de tror jag ;) efter det så skulle jag på utvecklingssamtal, sköter mig så duktigt så (a) och sedan kom jag äntligen hem!!
har kollat på modelljakten eftersom att min kompis jennifer var med idag
(snyggingens blogg--> här ) hon var suuuuper duktig!! kämpa vidare gumman!<3


bjuder på dessa!

XOXO Lovisa



KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jennifer Granelius

HAHAHA, fan vad tjock jag ser ut på översta bilden <3<3 orkar inte ejsnfjs

2011-10-26 @ 21:45:35
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0