So Idon´t have to say you were the one that got away

Hej!
idag e de tisdag och imorgon e de ju redan onsdag. "gillar" att veckorna bara flyyger förbi!
vanlig skldag. när jag kom hem så slappa jag i sängen me stickning och film. är faktiskt klar med ryggen på tröjan nu så de känns bra. ;)
har också köpt flygbiljetter för att åka och hälsa på min riktigt saknade vän Jessika som flyttade  typ genom halva Sverige i somras. så jag kände att de e dags o åka dit o kolla läget :) vi har känt varandra sen 6.års så de va riktigt jävla tråkigt att hon flytta tyckte jag.



XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Maja

Jag tycker du stavar jätte färskt.

Puss

2011-11-15 @ 21:57:34
URL: http://majasreality.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åhh menar du verkligen de!? :D

puss

2011-11-16 @ 06:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0