Mot fjällen

hej!
konserten igår va helt grym!! helt galet, så sjuukt bra!! asså jag bara avgudar Rihanna! sjunger så sjukt bra o e så jävla snygg! skulle gärna se henne live fler gånger!
bittert nog så fick man inte ta me system kameror in (damp!) så de fick bli usla mobil bilder tyvärr.. jaja. jag köpte faktiskt en t-shirt där oxå, kände mig bara tvungen. :p

jag tog ju en sväng på stan igår oxå så då köpte jag en foundation, 2 nya lack och en ny nagelfil i glas eftersom att min ggick sönder :(

idag ska jag måla naglarna lite snabbt, packa inför fjällen eftersom att vi åker i eftermiddag så det blir inget mer bloggande förns på måndag om jag inte lyckas fixa något internet. ska ner på stan idag igen för o klippa mig och sola lite, känner inte för o va likblek den här vintern så ska göra mitt bästa för o sola regelbundet, får se hur de går me de.










XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0