sorry...

förlåt för att jag blivit så dålig på att blogga på sistone men jag har lixom inte hunnit me de.

i tisdags så blev maja sjuk tyvärr och gick hem, (tror att de va i tisdags iaf :s) så jag fick gå med miccis på baksmällan i onsdags ist men de gick ju bra de me. den va väldigt lik den första filmen men mycket värre och super skoj! ;)

i torsdags så var det elevkonsert på skolan och eftersom att jag miccis och maja har gått dom tidigare åren så va vi ju självklart tvugna att gå i år igen men maja va fortfarande sjuk så de blev bara jag och miccis. alla sjöng suuuper dåligt utom typ jessica occh daniel, asså jag har aldrig varit me om något värre tror jag, aja. :p


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0