summer is the best!

tjolahopp tjolahej! e värsta bra humör idag! :D vet inte varför egentligen men de e väl trevligt. idag har jag stekt i solen som bara den så nu e jag bruuuun! tvingade även ner min bror i den iskalla sjön! okej nej riktigt så kallt va de väl inte men han tyckte de ;) vet inte vad jag ska hitta på imorgon... men de e ju samtidigt ganska skönt att inte ha allt för mycket planerat utan att bara hinna chilla lixom. inte för att jag har haft nått planerat på hela den här veckan men ändå ;p.

på lördag ska jag faktiskt på lars wallins utställning på waldemars udd i stockholm. suuper taggad!! ska finnas runt 170 klänningar tror jag. mycket inspiration ;)





hade lite föör tråkigt så jag bjuder på dom här super fina bilderna av mig ;)

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0