förlåt förlååt FÖRLÅÅT!

ASSÅ FÖRLÅT SÅ HIMLA MYCKET FÖR ATT JAH INTE HAR BLOGGAT PÅ 5000 ÅR!!
men iallafall, vi tar alla dagar jag missa i tur och ordning.

onsdag:jag och min kompis träffade min morfar på lunch rasten på en kina resturang för att jag skulle få dom sista julklapparna, fick 1 pressentkort på kicks för 300 och ett på hm för 300 kr.

torsdag:inget speciellt.

fredag: pappa åkte till afrika med jobbet själv hade jag en vanlig fredags kväll me min tv, dator chips och äppeljuice. ;)

lördag:jag, min bror och mor åkte till mina kusiner för att fira födelsedagar. jag fick också hälsa på en massa hästar och några hundar föratt dom har hästar själva och deras grannar och så. träffade också världens konstigaste får som typ tror att hon e en hund eller något men hon va jätte söt. :)

söndag:idag har jag städat och köpt idrotts skor:) jag borde verkligen göra läxor snart men jag vill inte lämna tv.n...:( aja, vi får se hur det blir me det.


ha dä bra/lollo



eftersom man far åkte till afrika så tog han såklart me sih kameran för att kunna fota lite så blir de dåliga mobil bilder i en vecka.

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0