Johnny Bulls



 
 
 
I fredags var det löning vilket kanske några av er märkte, sprang nästan ner på stan efter skolan för att köpa mina efterlängtade Johnny Bulls boots! Har länge velat ha något liknande och sen jag hittade dessa har jag nästan räknat ner dagarna till löning. Dessa köpte jag på butiken zqo för endast 799kr vilket är några hundringar billigare än ordinarie pris så det kändes ju lite extra bra. Det konstiga med skorna var att jag som är en självklar 38 i storlek fick köpa 37 och i dom behöver jag till och med ordentliga sulor för stt dom ska passa bra så dom är vääldigt stora i storleken. Hade nog till och med köpt 36 om inte dom var för smala i skaften.
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0