Universal studios

Igår åkte vi till Universal studios vilket var typ precis lika grymt som förra året men kanske lite bättre ändå till och me. Vi började med Studio tour vilket innebär att man åker runt och kollar på uppsatta scener och olika platser där filmer och serier spelas in. Sen gick vi till The Simpsons ride vilket var en askul 3D grej och sen fortsatte vi ner till Jurasic Park som är en åktur i vatten och där man blir jääävligt blöt. Efter de Mumien som är mer som en bergochdalbana, Transformers som är ytterligare en 3D grej och så avslutade vi me spökhuset. Så jääääävla läskigt!! Vi gick 6 tjejer och vi tryckte alla ihop oss i ett hörn vid flera tillfällen och stod där och skrek och en gång så la vi oss typ ner på golvet och asså fy fan!! Lätt de äckligaste jag varit me om!! Tog typ 10min för mig att lugna ner mig efter

På kvällen sen var de EF disco, lika kul/tråkigt som alltid men som guldkant på kvällen så fick Linn och jag varsin EF bag för att vi är crew och de va de fler som fick.


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0