Spår i snön

Hej!

Dagen började med att ta bussen ner på stan och var framme där vid 8 tiden för att sedan sätta mig på min mammas jobb i typ en timme för att vänta på nästa buss eftersom att vi började på fyrishov halv 10. Kändes lite skönare att sitta på mammas jobb och fika än att sitta på fyrishov.

Efter mycket om och men så lyckades jag hitta rätt buss och mötte upp hela klassen plus en till klass väl framme. Föredraget var inte riktigt så tråkigt som jag trott och efteråt så fick vi leka i skummgummi gropen. Grymt kul!! Mycket fina bilder blev de med Miccis kamera!

Efter lunch så gick vi även och kikade på killarna när dom hoppade från hopptornet. Blev lite fina bilder där också. :)

Träffade på min kompis Lasse på stan när jag väntade på bussen hem och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Mamma och jag försökte, två gånger med att göra mintkyssar men det gick åt helvete..

Har duschat och ska nog slänga på en ansiktsmask och sen blir de sex and the city ;)




XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0