May. 03, 2013

Småjobbig morgon. Tog med mig mitt smink till skolan igår för jag hade tänkt att åka hem efter skolan och så la jag ur necessären i skåpet så att jag skulle slippa bära på den igår. Sen kom jag på att jag hade glömt behövliga saker hos Manfred så jag åkte till honom efter skolan ändå och sov där. Kom på då igår kväll att jag hade glömt sminket i mitt skåp... Så jävla less jag blev. Hade sovmorgon till 9 idag också vilket hade varit skönt att få njuta av men nej då. Fick gå upp vanlig tid, fick åka in osminkad och äcklig till skolan så att jag skulle hinna fixa mig. Lakk.
Jaja, fredag idag iallafall. Sover hos Manfred även idag och nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag. Härligt!


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0