May. 01, 2013

Har haft en bra långhelg. I fredags efter skolan så mötte jag Sissela på stan, vi käkade lite jordgubbar nere vid ån och så va vi tvungna att köpa varsin frozen yoghurt såklart.
Jag sov hos Manfred den kvällen och på lördagen så kom Sissela dit och sen kom Micke och hämtade oss för de va konfaläger me Italien/Lady och Luffsen tema.

På söndagen åkte jag hem efter gudstjänsten och då var det dags att fira min bror som fyllde 19. Manfred hämtade mig någon gång på kvällen och så sov jag hos honom.

På måndagen så chillade vi nästan hela dagen och sen vart de kvalborg hos Lasse. Ett härligt gäng med grillning, musik och urspårat kubbspel. Jag, Manfred och Edward åkte hem till Manfred efter 10 nån gång kanske, käka lite och sen vart de en småjobbig natt me 3 pers i samma säng..

Vaknade upp till Valborg, fixade lite hemma, tog bussen till Maxi o handla lite bl.a. presenter till Theodor som fyllde 1 år på självaste Valborg. Sen drog vi till ekonomikum där ett gäng satt o chilla. Träffade lite olika folk och drog därifrån nån gång efter 3 då en hagelskur kom och då åkte vi till Stenhagen och grillade. Va kvar där bra länge, sen blev de taxi in till stan och jag och Manfred kom hem igen vid 11.

Idag har de varit kalas åt Theodor så han har fått mycket fina presenter (Manfreds och mina va bäst!) och så har det bjudits på mat o fika.


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Ines

Hej Lollsan! Hur lärde du och Manne känna varandra Kallas han för Manne? Superfin blogg! <3

Svar: Hejsan! Han var hjälpledare när jag konfirmerade mig. Vissa kallar honom för Manne men inte jag. :)
lolloboberg.blogg.se

2013-05-03 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0