Köping

Godmorgon! Har käkat lite frukost och duschat och ska snart börja fixa mig lite så jag kan visa mig bland folk.
Igår så kom jag fram till Köping ca halv 7, mötte Linn på den lila stationen och så gick vi hem till henne, tog en snabb dusch och sen for vi ut för att träffa Pontus och undersöka Köpings gator. Träffade lite annat folk också så nu har jag fått lite nya kompisar :D
Idag ska vi träffa Pontus igen, vi ska besöka Köpings ända McDonalds (haha!) och senare ikväll så blir det halv åtta his min pizzeria med Linn, Ebba och även Josefin tar sig hit från Örebro!
 
 
leker med pontus telefon istället för att kolla på tråkig innebandy
pontus och linn!!
Köping city
hänger utanför coop som alla coola köpingsbor (seriöst dom gör de..)
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0