Halv åtta hos min pizzeria!

Tjena hejsan!
Jag och linn har träffat Pontus och gick med honom till McDonalds och käka för de är ju en tradition som Linn och jag har, vi satt där ett tag och sen när vi såg lite hemska moln och hörde att de åska så tänkte vi att de e bäst att vi drar innan de börjar regna så vi börja gå men hamnade mitt i värsta stormen! De blåste, ösregna, blixtra, åska, hagla och aa haha helt kaos typ och där gick vi 3 och typ skrek. Gick in i nån random trappuppgång och satt där ett tag och sen kom Linns mamma och hämta oss och så åkte vi hem till Linn.
Pontus har precis åkt hem och snart så ska Linn och jag cykla iväg till en pizzeria och träffa Ebba och Josefin för premiären av halv åta hos min pizzeria! ;)
 
sötare kan man inte bli!
leker manlig och gör reklam för Gucci ;)
McDonalds för fasen!!
 
                                    före stormen                                           efter stormen
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0