EF Reunion party!

I lördags så tog Linn och jag tåget mot Stockholm vid 12 tiden. Vi gick förbi NK för gratis cupcakes när vi va påväg mot "förfesten" och krockade även med Angelina och Ebba. Det var inte så mycket förfest utan det var ett crew möte, typ kickoff så vi fick veta lite hur det fungerar och så. Jag och tjejerna som vi mötte upp där gick lite tidigare från mötet för vi skulle få nycklar till vårat boende och så. Jag, Linn, Josefin, Mathilde, Evelina och Elina tog tunnelbanan för att möta upp Valerie (våran språkrese ledare) och få nycklar av henne eftersom att hon fixade lägenheten som vi hyrde! Lite senare kom även Ebba och Angelina dit och sist strax innan vi skulle dra till reunion så kom Daniel också!
 
Till en början var det ganska kul där, vi träffade en annan svensk ledare som också var i Long Beach i sommras och så hoppade vi runt och åt godis typ. Hälften av oss åkte hem halvtidigt dock för vi va trötta och så men vi har roligare tillsammans bara vi än på ett EF disco!
Vi satt uppe ett tag och pratade om allt möjligt, jag gick och la mig först dock för jag mådde inte så bra.. och det var väl lördagen! :)
 
'
sjuka satar tar blodsockret på varann bara för att...
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0