Jaja..

Jag vet att jag är hyfsat dålig på att uppdatera för tillfället men ja de finns som typ alltid inte så mycket att blogga om och så glömmer jag bort de.
Igår så slutade jag iaf 12.45 så hann med en buss vid 1, åkte hem, plugga lite och sen åkte jag till gymmet med Jennifer, läge att ta tag i träningen nu känner jag!
Slutade tidigt idag me så jag gick och köpte hårfärg för min utväxt börjar se lite för hemsk ut, sen har jag gjort lite matte och drog hem och gjorde klart historieprojektet som är till imorgon. Sitter nu och försöker få upp bilder på min andra blogg som jag precis startat! Den handlar om min språkresa, skriver ett i lägg varje dag och varje dag där så idag skrev jag om resan dit och första kvällen. (Har den för att få EF poäng så jag kan åka gratis nästa år!) men ta gärna en titt! lovisabobergs.devote.se


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0